Ta del av våra användarvillkor

Med dataskyddsförordningen GDPR (General Data Protection Regulation) har vi uppdaterat våra användarvillkor så att det framgår vilka uppgifter vi samlar in från dig – och vad vi använder dem till. När du besöker våra webbplatser och appar samlar vi in uppgifter från dig för att förbättra din användarupplevelse. Det inkluderar även vilka annonser vi visar för dig.

Nytt kontor – ”Spännande att nu kunna erbjuda våra kunder och medarbetare helt nyrenoverade lokaler”

I måndags öppnade Länsförsäkringar Kalmar län dörrarna till sina nya lokaler på Storgatan i Borgholm och till det som blir deras nya fullservicekontor inom bank, försäkring och fastighetsförmedling.
Matilda Green och Caroline Johansson trivs i de nyrenoverade lokalerna.
Matilda Green och Caroline Johansson trivs i de nyrenoverade lokalerna.
Foto: Pressbild

I måndags öppnade Länsförsäkringar Kalmar län dörrarna till sina nya lokaler på Storgatan i Borgholm och till det som blir deras nya fullservicekontor inom bank, försäkring och fastighetsförmedling.

I nya lokalen, intill Malkars, kan nu privatpersoner, lantbrukare och företagare få rådgivning. Om olyckan skulle vara framme kommer det också att gå att ha ett videomöte med skadereglerare.

I Borgholm öppnade Länsförsäkringar Kalmar Län den nya lokalen i måndags förmiddag.
I Borgholm öppnade Länsförsäkringar Kalmar Län den nya lokalen i måndags förmiddag.
Foto: Pressbild

– Det känns oerhört skönt och spännande att nu kunna erbjuda våra kunder och medarbetare helt nyrenoverade lokaler i Borgholm. Det innebär att vi nu tar ett stort steg i vår lokala satsning inom försäkring, bank och fastighetsförmedling. Vi fortsätter nu arbetet med att kunna leverera en kundupplevelse i världsklass, säger Henrik Jonsson, affärsområdeschef bank.

" Kunderna här på Öland uppskattar att slippa åka flera mil utan kan få rådgivning hemma vid sitt eget köksbord"

Länsförsäkringar bank har nu funnits i 25 år och utmärker sig främst inom hög kundnöjdhet år efter år. En av deras framgångsfaktorer är kombinationen av det lokala och det digitala.

Matilda Gren, bolånerådgivare på Länsförsäkringar Kalmar Län.
Matilda Gren, bolånerådgivare på Länsförsäkringar Kalmar Län.
Foto: Pressbild

– Vi har vårt uppskattade kontorsnät men fler och fler av våra kunder upptäcker också våra digitala tjänster. Våra onlinemöten tror vi består efter pandemin, kunderna här på Öland uppskattar att slippa åka flera mil utan kan få rådgivning hemma vid sitt eget köksbord, berättar Matilda Green, bolånerådgivare.

Läs mer